Home Post-Certificare
Servicii Post-Certificare PDF Imprimare Email

Una dintre cerintele Standardelor Internationale de Management este aceea de imbunatatire continua. Astfel, dupa certificarea acestora, mentinerea si imbunatatirea este o obligatie ce va revine pentru respectarea cerintelor.

Compania de Consultanta si Audit va acorda sprijin in mentenanta sistemelor implementate, prin supravegheri periodice a:

  • proceselor desfasurate, a modului de desfasurare si a legaturilor dintre ele
  • documentatiei sistemelor
  • identificarii, pastrarii, protectiei, retragerii si arhivarii inregistrarilor
  • efectuarii auditurilor interne
  • coordonarii sistemului de actiuni corective / preventive
  • efectuarii analizelor de management
  • dezvoltarea sistemelor pe masura dezvoltarii companiei/institutiei
  • instruirii personalului cu responsabilitati in calitate, mediu, sanatate si securitate ocupationala, siguranta alimentului, securitatea informatiei etc.

 


PACHET 1 – Mentenanta on-line +2 intalniri / an la sediul clientului

Daca sunteti conectat la internet, aceasta s-ar putea sa fie cea mai simpla solutie pentru dumneavoastra!
Asistenta on-line permanenta pe perioada unui an pentru mentinerea corectitudinii documentelor si inregistrarilor si respectarea continua a cerintelor standardelor de referinta.
Cele 2 intalniri la sediul clientului vor fi stabilite de comun acord intre consultant si client si pot fi audituri interne, asistenta la auditurile de supravegheri sau vizite de consultanta.


PACHET 2 - Mentenanta on-line + 1 intalnire / luna la sediul clientului
Verificarea mentinerii inregistrarilor si a aplicarii procedurilor corespunzatoare cuprinse in documentatia sistemului implementat;
Verificarea aplicarii masurilor de imbunatatire a sistemului de management implementat cu alocarea resurselor necesare din partea clientului;
Identificarea eventualelor modificari in domeniul de activitate, structura organizatorica sau orice alte modificari care nu corespund sistemului implementat initial si efectuarea schimbarilor care se impun la nivelul documentational al sistemului.


PACHET 3 – Mentenanta clasica
Intalniri periodice la sediul clientului pentru monitorizarea si imbunatatirea continua a sistemului implementat.
Pregatire pentru auditurile de supraveghere, asistenta la supraveghere.
Numarul de vizite si frecventa acestora se stabilesc in functie de necesitatile clientului.

 

Cerere ISO

Va rugam sa completati 
FORMULARUL ONLINE

Marca Inregistrata

CC&A este marca inregistrata a Compania de Consultanta si Audit Srl Cluj-Napoca. Utilizarea in orice fel a marcii CC&A este strict interzisa.

Va Recomandam

International Organization for Standardization iso.org
ASRO asro.ro
ACC Romania accromania.ro